12 listopada, 2009

Tin


Uz stotu obljetnicu rođenja Tina Ujevića Modra lasta je objavlila ovu naslovnicu. Iako bazirana na poznatoj fotografiji, danas sigurno ne bi prošla. Zbog cigarete.
Napravio tada još tri crno-bijela crteža u sličnom stilu. Bez cigareta ili s njom, sve mi se i danas sviđaju...

Broj komentara: 6:

Draško kaže...

koja je to godina bila?

Z kaže...

Ne znaš kad je rođen veliki Tin? Sjedi i dodaj 100.
1991.

franjo kaže...

Preporučam biografiju Tina Ujevića za čitanje. Ako se ne varam, autor je Jasen Boko. Kakvih tu anegdota ima. Ja sam se valjao od smjeha.

Draško kaže...

sjedi jedan :)
poslije sam provjerio. Čudni su mi ovi brojevi Lasta, kako je to išlo, kao mjesečnik, dvotjednik?

Z kaže...

Lasta je jako dugo izlazila dva puta mjesečno. U tijeku školske godine bi bilo 20 brojeva, od toga dva dvobroja (9-10 na polugodištu i 19-20 na kraju školske godine).

Anonimno kaže...

Ja samo znam da sam lijecila mamurluke svakodnevnom jadikovkom

i umisljala si kako sam Tinova reinkarnacija jer se njegov zivot ugasio na moj rodjendan.

Tipicno za petnaestogodisnjake, koji precesto kao hobi upraznjavaju opserviranje dna vinske case.