08 studenoga, 2009

Crtići


Jučer je bio "veliki povratak profesora Balthazara" pa me to podsjetilo na ovu epizodu.
Prvi Maslačak kojeg sam kompletno ilustrirao bio je djelimično posvećen crtanom filmu. Bilo je tu preko dvadeset ilustracija, a ovih šest su na temu crtića. Balthazar u "moebius stilu" uopće ne izgleda loše.


Očito se sve vrtilo oko crtića na televiziji koji su onda tamo bili svakodnevno.


Ovo gore je bilo uz neki "scenarij za crtani film". Tekst je objavljen u Maslačku ali, koliko znam, taj film nikada nije napravljen. Fingirao sam knjigu snimanja u ovoj ilustraciji.
A ovo dolje je fakat fora. Ne znam kak mi se dalo crtat te portrete.
Joško i ja smo zadnji u repu, a tak je nekak i ostalo.

3 komentara:

Damir kaže...

bravo!

Anonimno kaže...

pa i niste bas zadnji u repu

zasto mislis da je to tako?

u kojem smislu?

Z kaže...

Pa u repu konja.
A sad kažu da je Zagrebačka škola povijest, pa smo Joško i ja ostali zadnji koji su upali.