18 studenoga, 2009

San na kamenu

Nakon više od 30 godina pokušao sam napraviti rekonstrukciju jedne ilustracije (kompjuter, fotošop).
Radilo se o jednoj podužoj pjesmi ili poemi, trebala je ići na dvije stranice u Veritasu, pa sam napravio nešto kao friz ili okvir s nizom motiva koji se spominju u poemi. Izčitavalo se od gornjeg lijevog kuta nadesno i tako uokolo do prvog prizora (od antičke Salona gdje sve počinje do suvremenih turista-hodočasnika koji je danas obilaze).
Kako nema više originala a neki detalji nedostaju, izgledalo je to otprilike ovako -

Što se dogodilo? Ispostavilo se da je previše teksta za samo dvije, pa su to stavili na četiri strane. Ilustraciju su izrezali na pojedinačne prizore i stavili ih uz pripadajuće strofe. Neke su bile u većem a neke u manjem omjeru pa sam ih tek sada pokušao izjednačiti, a jedan ili dva detalja su ispali pa ih više nema. Evo tu jedne stranice iz lista -

Autor poeme je bio zadovoljan i zamolio me da koristi ilustracije u svojoj knjizi. Naravno da sam pristao, a korišteni su isti oni klišei iz novina, pa ono što je tamo ispalo ispalo je i u knjizi…

Nema komentara: