23 prosinca, 2009

Petar Pan

Evo, uoči blagdana, i Petar Pan je izašao na kioske i u dučane.
O tome sam pisao OVDJE.
Idealan poklon za Božić i novu godinu, samo 29,90 kuna.

Prije 15-tak godina, jedne zime, snijeg do pojasa, bilo je to na radionici u Skradu... Ne znam kako (nije još bilo mobitela i interneta) urednica Vera Barić pronašla me tamo (u Domu za ratnu siročad) i telefonski pitala bi li ilustrirao Petra Pana. Pristao sam, naravno, za 1000 maraka.
Bilo im je valjda preskupo, poslije me više nisu zvali. Bila je to moja zadnja knjiga za Biblioteku Stribor.

S takvom kosom i u odjeći od lišća, bio je to jedan potpuno novi Petar Pan. Svi su to primjetili, a konkurentska izdanja (bilo ih je više od onda) nisu potrajala.

Original prve ilustracije (PP na prozoru) je negdje zagubljen ili nekome poklonjen. No prema skici za taj prizor napravio sam crtež u koloru za epizodu "Zlatka i Petar Pan 2" povodom Zlatkine desetogodišnjice (1995.). Svi znaju, jelte, da je u prvom stripu o Zlatki glavni bio upravo Petar Pan.

Uh, 2005. godine bila je i "Zlatka i Petar Pan 3"...

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Pa kad je to idealan bozicni poklon, zasto mi ga onda ne poklonis?

Z kaže...

Ako želiš poklon, zašto si Anonimno?

Anonimno kaže...

Pa dobro onda,...ja sam anonimno jer mi je to najlakse i najbrze a u stvari sam Milanka

Anonimno kaže...

Pa onda pitaju zastyo si anonimno?

Beautiful Teacher kaže...

U tolikom snijegu, uz cijepanje drva i loženje vatre da bi se ogrijalo kreativnu siročad... samo u takvom, jednom potpuno drukčijem ambijentu mogla je biti rođena ideja o ovako lisnatom i pupavom Panu!!

Beautiful Teacher kaže...

Nije bilo lako tada biti Milanka, ali Milani su nekako svejednako prosklizavali... i gle doklen dosanjkaše...

Anonimno kaže...

Da u pravu si Milanka se odavno vec nasanjkala.