30 listopada, 2010

Neobjavljeno.

Nekoliko neobjavljenih crteža iz prve polovine osamdesetih.
Crno bijeli s fotokopija, kolor sam izvukao iz slajda.

Ilustracija za neobjevljenu priču u magazinu Start (1980. ili 1981.)


Ovo sam crtao za sebe, tehnička vježba, recimo (1983., motiv iz stripa Ciklus)


A ovo je bilo narudžba za plakat za upise milicijsku školu (1985.). Bilo je prekrasno obojeno, ali original je platila i uzela milicija. Na plakat su stavili nečiji drugi crtež. Nisam to vidio, ali čuo sam da je izgledalo grozno.

Broj komentara: 5:

Damir kaže...

napokon neki crteži! dolazi hladniji dio godine. izgleda da se polako vraćamo na blogove..
jednom davno si mi pokazao te policajce među ostalim naručenim crtežima. sjećam tvog pojašnjenja. :-)

Z kaže...

Je, ovo čeka več mjesecima na "objavljivanje" ovdje. Tekst ću još nadopunit, a nisu policajci nego je to onda još bila "narodna milicija".

Anonimno kaže...

...trenira strogocu

Z kaže...

Sad sam se sjetio što mi je propagandist koji je to naručio rekao da su mu rekli na miliciji - na slici su osim mladog milicajca dvije cure i tri dečka pa bi ljudi mogli pomislit da su to tri para.
A kako bi milicajcu u tom slučaju možda pripao dečko, ispalo bi da je milicajac-homoseksualac.
To tada nije moglo proči.

Anonimno kaže...

Ma nije moguce da su isli tako daleko u razmisljanju...Kako im nije palo napamet da pomisle da su cure lezbe?
M