18 studenoga, 2010

Neke izložbe

Obično se za izložbe napravi neka pozivnica, katalogić ili čak plakat. Osamdesetih sam za takve prigode volio nacrtati nešto novo. U pravilu je to bila neka djevojka ili djevojčica...


1983 - za prvu izložbu u Vinkovcima nacrtao sam 5 crteža, netko je to odmah nazvao "Vještica".


1984 - Za vrijeme trajanja svjetskog festivala animiranog filma bila je ova izložba u Zapruđu. Prema tadašnjim pravilima, "Album" nije smio biti prikazan na Animafestu jer je nagrađen u Annecyu...


1984 - Ovo je bila izložba zatvorenog tipa, u zgradi republičkog SUP-a na Savskoj. Imali su tamo i malu tiskaru pa sam nacrtao tu djevojčicu koju su odštampali kao kartolinu.


1984 - Izložba u Sisku. Prerađene table stripa "Album" iz 1980. s dodatnim crtežima.


1985 - Prva izložba Društva autora stripa, tada još u osnivanju. Par dana uoči otvorenja netko je rekao da može srediti da se besplatno odštampa plakat ako mu se do sutra donese riješenje napravljeno na pausu. Napravio sam to preko noći, 1:1, valjda 70x100. Bilo i na naslovnici kataloga. Hm, mislim da je to već bila Zlatka, dva mjeseca ranije napravio sam strip gdje se pojavilo to ime.


1987 - E, te godine sam imao (kako ju je netko tada nazvao) asistenticu Magdu Dulčić. Za izložbu u Starom gradu na Hvaru ona je nacrtala, izkolažirala i napisala - sve. Moj je bio samo onaj "OH!" u oblačiću na naslovnici kataloga.
Poslije više uglavnom nisam posebno crtao za izložbe...