23 studenoga, 2016

Korijeni


Evo i face za kraj facebook memoara.
Magazin Fokus je objavljivao zanimljivu seriju tekstova dr Petra Šimunovića o porijeklu različitih prezimena.
Trebalo je napravit univerzalnu vinjetu na tu temu. Naslov serije je bio "korijeni u prezimenu" pa sam zamislio nekakvo porodično stablo koje usput iscrtava facu. Mislio sam da će ići negdje u kutu, sitno, ali dali su ilustraciji dosta velik prostor. Urednik Stjepo Martinović me upozorio kako većina ljudi nije skužilo foru, baka i djed u korijenima (bradi) nisu baš jasno vidljivi...



Napravio sam novu verziju i ona je onda ponovljena u više brojeva, valjda dok magazin nije ukinut. Ta druga prividno je bolje nacrtana al nekako previše doslovna, a ja sam ostao uvjeren da je ona prva bila spontanija i bolja.



Nema komentara: