Pretraži ovaj blog

12 travnja, 2020

Odiseja

Odisej mi je oduvijek bio najzanimljiviji lik iz grčkih mitova.
Svoju verziju trojanskog konja u kojem Odiseja "glumi" Kron napravio sam 1979. godine.

A nakon što sam 2003. bio na Mljetu gdje je navodno boravio i Odisej, odlučio sam da i to opišem. Skica je preživjela - 
Ideja je bila da izgleda kao u reviji "Sve oko nas" – po 4 kvadratične slike na dvije stranice s tekstom složenim ispod, sa većom slikom na drugoj, gdje motivi iz Odiseje bili u nekoj spirali, poput vala...
Dušku Gačiću se dopao prijedlog da to napravimo zajedno. Nabacio je crteže olovkom (spiralu baš i nije pogodio, al to sam ionako mislio montirati iz više crteža..), ja sam počeo nabacivati boju...
I onda Gačić nazove i predloži da to ne bude klasično nacrtano, ima on ideju s letvicama i krpama...
Uglavnom, idućih par dana slao mi je mailom fotke broda, splavi i trojanskog konja koje je izradio od letvica i tkanine. Na kraju i okvire od letvica na plavoj tkanini (ili je to bio zgužvani papir?). 
Izazov prihvaćen. U Photoshopu sam spajao te fotke sa crtežima, ubacivši i neke motive sa antičkih vaza. Tekst je upao tamo gdje je bilo mjesta, jer sada je svaka tabla bila jedna slika.
Od "Odiseje u spirali" sam očito odustao, al i ovako je ispalo prilično kul.





Nema komentara: