Pretraži ovaj blog

06 studenoga, 2009

Trocki


Ponekad se dogođa da u kratkom vremenskom razmaku treba dva put crtat nešto na sličnu ili istu temu. Mislio sam da je tekst o Trockom za Fokus riješen ovim pozitiv-negativ dupliranjem - vrlo psihološki i vrlo psihodelično, bio je pomalo podvojena ličnost i kontradiktoran, a i neki su ga veličali a drugi ocrnjivali.
Ali u idućem broju su naručili nastavak o njegovom sukobu sa Staljinom. Ajd, i to sam riješio, Trocki je usmrćen čekićem, okrutno sam to iskoristio.

Ali ni to nije bilo dosta, zvali su me iz redakcije da ima prostora kod Trockog pa da još nešto nacrtam. S tim cvikerom sam fakat bio zadovoljan, dobro je leglo na več potrošenu temu.
No svaka od ilustracija je izgubila na unikatnosti. Tri u nizu več čine nešto kao strip...

1 komentar:

Anonimno kaže...

vrlo dhovito a crtezi su savrseni