Pretraži ovaj blog

22 listopada, 2009

Arka

Sad bi rekli - Na rubu znanosti.
Bio sam jako zadovoljan kako sam naslikao zid na ovoj slici, no u štampi je sve ispalo previše plakatno, bez detalja, zid je kao zelena ploha. Original je zaglavio u Sarajevu.

Jednog jesenjeg dana 1988. godine Ajan me vodao po neboderu Oslobođenja. Popio sam puno kava i upoznao puno ljudi koje više nikad nisam sreo. Svratili smo u više redakcija, a u jednoj su mi odmah napisali ugovor za pet naslovnica za Arku. Mogao sam nacrtati što sam htio, samo da se uklapa u misteriozni svijet o kojem su pisali.
Poslao sam im prve dvije i čekao da vidim što će biti. Objavili su ovu i nisu platili. Nakon nekog vremena dosadilo mi čekat pa sam onu drugu iskoristio u Patku (broj 12, ak se ne varam).
Arka je nakon rata ponovno isplovila kao NOVA ARKA, a u Bosni je otkrivena piramida...

1 komentar:

Damir Steinfl kaže...

Poručujem da mi se sviđa!